[ LUGOS ] E-commerce

Mitja Znidaric mitja.znidaric na guest.arnes.si
Čet Jul 27 00:48:50 CEST 2000

Aleš Jerman wrote:

> Pozdrav,
>
> Jaz bi rabil nekaj free, podpora za kreditne kartice ni nujna, splošne
> lastnosti sodobne I-trgovine, da omogoča spremembo videza, ne zahteva preveč
> znanja iz programiranja (ker vem, da nekateri kar pišete internet trgovine),
> porabiš max. en mesec zmernega dela za program obvladat. Prosim, če lahko k
> imenu programa še URL, kjer lahko dobim več info o njem oz. ga poberem z
> neta.

HI!

Po mojem mnenju ima Modri brat (IBM) zelo zanimive resitve, vendar Z E L O
drage(za mala podjetja, oz. za male uporabnike)!Vsekakor pa aplikacije delujejo
na Win, Linux, Mac in OS2 masinah - tako sem dobil informacijo na IBM-u v LJ.
Drugace pa predlagam, da uporabo kaksne web search site in poskusi tam kaj
poiskati.

Kar se pa tice free variante, pa je zadeva taka:
sestavi preprost elektronski obrazec in ga postavi na svojo stran (vec o
izdelavi obrazcev: mailto:mitja.znidaric na guest.arnes.si)
Kakorkoli, ce pa si pripravljen odsteti vseeno kak tolar pa mi pisi na moj
e-mail naslov, da ne bom reklamiral se kogarkoli brezplacno.

Upam, da sem s tem kako pomagal!

Za vsako napacno informacijo se opavicujem!

Lp, Mitja

begin:vcard
n:Znidaric;Mitja
tel;cell:+386 (0)31 801 728
x-mozilla-html:FALSE
version:2.1
email;internet:mitja.znidaric na guest.arnes.si
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist