[ LUGOS ] Apache ostane bindan na port 80

Leonard Polanec Leonard.Polanec na simfin.si
Pon Jul 10 22:41:47 CEST 2000

At 09:24 10.7.2000 +0200, you wrote:
>Stanje D pomeni diskwait - process caka, da se konca zahteva za dostop
>do diska. Kadar je proces zablokiran v tem stanju ponavadi pomeni, da imas
>hardware probleme. Procesa v stanju D ne ubije niti kill -9.

Hm... in obstaja kaksna resitev da resim ta problem, ker namrec to se mi je
zacelo pojavljat sele ko sem sel na novo jedro in novega apacija, predtem
pa je vse delalo super in to na cisto isti masini:(

                   Bye
                                       Leonard - PaJo
UIN(ICQ):3441545
Tel:+386 2 829-0-201