[ LUGOS ] Win forever

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Tor Jul 25 09:49:45 CEST 2000

Zivjo!

On Tue, 25 Jul 2000, natalia wrote:

> Glede na to da je ta lista izrecno Linux je zelo zanimivo videti da
> e-maili prihajajo zelo pogosto (prevec) iz raznih Windows-xx masin.

1. Veliko obiskovalcev prebira posto v sluzbi in to pomeni, da
uporabljajo tisti OS, na katerem delajo v sluzbi.

2. Ne vidim zakaj se tudi tisti, ki ne uporabljajo Linux ne bi smeli
udeleziti Linux debat.

Je pa res neugodno, ko kdaj dobis kaksno izmaliceno sporocilo:
- v HTML obliki
- kjer se odgovor nahaja pred vprasanjem
- kjer je zelo dolgo sporocilo napisano v eni vrstici
- kjer je podpis nekajkrat vecji od poslanega sporocila
(sem ze dobil mail kjer je bil tagline+podpis 16x vecji od
telesa sporocila)
- kjer prevec se  veliko prevec "quota"

Vsako sporocilo, ki ga pac ne znam prebrati ali bi le to zahtevalo
"prevec napora" zavrzem v kos za smeti in se ne sekiram. Prav
gotovo namrec avtor tovrstnega sporocila ne rabi moje pomoci in
ga ne zanima moje mnenje. :-).

--
best regards,
Rok Papez.