[ LUGOS ] read only file system

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec na mais.si
Tor Jul 4 14:56:55 CEST 2000

Zivjo,

blackspider na email.si wrote:

> Imam dve vprasanji:
> 1.
> Problem se je pojavil, ko se mi je resetirou racunalnik med
> bootanjem linuxa (ne vem kje). Sedaj pa problem
> Pri zagonu linuxa se mi najprej pokaze
> /dev/hda2 contains a file system with errors, check forced
> In tako cekira do 84% nakar ispise
>
> /dev/hda2: UNEXPECTED INCONSISTENCLY; RUN fsck
> MANUALLY
>         (i.e., without -a or -p options)
>
> *** An error occured during the file system check
> *** Dropping you to a shell; the system will reboot
> *** when you leave the shell
> [...]

saj ti vse pise.
ker se je racunalnik resetiral in ne lepo rebootal, so se na disku
pojavile napake.
ob zagonu se avtomatsko pozene fsck za popravljanje napak, a so te tako
hude,
da se jih ne upa popraviti brez posredovanja root uporabnika in te vrze
v bash,
da jih popravis na roke ( potrdis ali ne vse spremembe, ki jih predlaga
fsck )

ce hoces potem pognati fsck, moras remountati particijo v read/write
modeu.
mount / -o remount,rw

potem pa pozeni fsck, ko bo koncal pa rebootaj

lp,
Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist