[ LUGOS ] Back UPS 650MI

Bostjan Muller neonatus na gimp.thz.net
Sre Jul 26 21:32:30 CEST 2000

Pozdravljeni!

Ker bi rad nabavil UPS in se mi smart variante zdijo rahlo drage sem nasel
APC-jev Back-UPS 650MI, ki naj bi imel tudi moznost povezave preko com port-a
(ce kabel & software dokupis). Za kabel sicer nisem nasel cene, ups stane
˝9.999 SIT (+ ddv), vendar je to se vedno najceneje kar sem nasel, zato me
zanima ce kdo ve ce ta zadeva dela v linux-u - do te mere, da bi ob padcu
napetosti poslal signal nekemu daemonu, ki bi cakal na com portu in takrat
ugasnil masino ali jo dal na suspend ali kaj podobnega, kasneje pa jo zopet
prizgal (drugi del mi ni jabolj pomemben - prvi bolj).

Zanima me ce ka kdo uporablja/je uporabljal in kaksne so izkusnje v linux-u -
ali sploh je uporaben (ali ga lahko usposobim brez da bi moral obvladati kako
elektrotehniko in carati z kakim kablovjem).

Vnaperj hvala!

Bostjan
--
   Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus na gimp.thz.net, http://surf.to/NEONATUS
For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644

Dodatne informacije o seznamu Starilist