[ LUGOS ] povezava na SIOL in ISDN Pro TA

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Tor Jul 4 14:21:55 CEST 2000

On Tue, Jul 04 2000, kreit wrote:

> Imam problem z povezavo. V minicomu se lepo poveze na 64000 bps potem pa
> pritisnem
> CTRL A Q in vtipkam pppd -d -detach /dev/modem 115200 &
> Potem se nekaj casa nekaj dela in prekine linijo.
>
> Jul  4 12:05:33 kfc pppd[681]: Modem hangup
> Jul  4 12:05:33 kfc pppd[681]: Connection terminated.
> Jul  4 12:05:34 kfc pppd[681]: Exit.

Telekom pac in njegova state of the art ponudba (beri 10 let za
casom uvajajo ISDN). Poskusi modemu povecati timeoute (ne morem
ti povedati tocnega ukaza ker je vsak modem malo drugacen).
Preberi knjizico ki si jo dobil zraven modema in v minicom-u
popravi init sekvenco tako da vsebuje tudi ukaz za povecanje
timeout-a (ATblabla).

Lp, Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist