[ LUGOS ] dve mrezni kartici?

Bostjan Muller neonatus na gimp.thz.net
Čet Jul 20 00:25:00 CEST 2000

Pozdravljeni!

Zanima me kako bi sistemu povedal, da imam dve mrezni kartici v masini, ne le
ene - problem je v tem, da sta 3com 509b in 3com 509, obe sta primarno
nastimani na IRQ 5, imam pa prost se irq 3,6,9,10,11, tako, da ob boot-u zazna
le eno kartico in imam tudi kasneje dosegljiv le 1 eth0 device :(
Sam modul je skompajlan v kernel (ni loadable ampak je direktno v jedru).
Zanima me ce lahko kako z append parametrom ze lilo-tu povem da sta dve kartici
in na katerih irq-jih jih naje, ali moram kaj hardversko saltati po karticah da
bosta delovali na razlicnih irq-jih?

Vnaprej hvala za odgovore!

Bostjan
--
   Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus na gimp.thz.net, http://surf.to/NEONATUS
For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644

Dodatne informacije o seznamu Starilist