[ LUGOS ] Backup resitve?

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Sre Jul 19 22:59:46 CEST 2000

On Wed, Jul 19, 2000 at 03:15:12PM +0200, Uros Gaber, PowerCom d.n.o. wrote:

> Hmm...
> Od 2Gb do 40Gb podatkov...
> Rabil bi pa tako resitev, da bi vse bilo na tem strezniku...

To je kar malo velik razpon, se ti ne zdi? ;>

Jaz uporabljam DDS4 drive, ki zmore 40GB s kompresijo. Uporabljam Amanda
(http://www.amanda.org) backup software, ki zna delati backup iz vecih
masin. Backup se dela na enem serverju, medtem, ko so diski za backup po
ene dvajsetih masinah.

Mogoce je prva nastavitev malo tezja ampak je trud poplacan.

BTW: Vsekakor je fino izklopit hardware kompresijo in uporabljati gzip
namesto tega. Vsaj jaz sem dobil tako boljse rezultate.

David!
 9:04am  up 65 days, 10:21,  9 users,  load average: 82.18, 73.83, 55.16

Dodatne informacije o seznamu Starilist