[ LUGOS ] problem?

Bostjan Tursic bostjant na luna.si.eu.org
Sob Jul 1 21:23:29 CEST 2000

Sat, 01 Jul 2000 ,  Bostjan Muller wrote:

>Ja same povezave na imap port ne smatram kot vdor, vendar pa se mi neprestano
>povezovanje istega userja na host zdi sumljivo glede na to da imam dinamicen IP

Tudi ce imas dinamicen IP obstaja 1001 nacin da kdo pride do tvojega IPja.. Je
pa zelo malo moznosti, da ti bo kdo kej saru po sistemu v tisti uri ko si to
online, in da bo kdo prov caku na cas ko bos online.
Kot drugo, nevem kaj te skrbi, ce ne laufas imap2 ce se ti kdo konekta tja kjer
ni nic..  Ce ze laufas IMAP, ga verjetno ne rabis na dinamicnem (dialup) IPju..
torej ga lahko zapres..
Predlagam ti da raje spremljas kaksn site na netu, kjer so objavljeni popravki
in "luknje" v raznih daemonih, in jih ustrezno patchas, upgrejdas.
Mogoce bos potem lahko lazje v miru spal..

>Ja res sem preko ARNES-a povezan na net samo ne vem kako vezo ima to s cim?
Si pomislu da se konekta na vec kot le en samcat IP? Sepravi tudi k drugim..