[ LUGOS ] read only file system

blackspider na email.si blackspider na email.si
Tor Jul 4 13:35:19 CEST 2000

Imam dve vprasanji:
1.
Problem se je pojavil, ko se mi je resetirou racunalnik med
bootanjem linuxa (ne vem kje). Sedaj pa problem
Pri zagonu linuxa se mi najprej pokaze
/dev/hda2 contains a file system with errors, check forced
In tako cekira do 84% nakar ispise

/dev/hda2: UNEXPECTED INCONSISTENCLY; RUN fsck
MANUALLY
        (i.e., without -a or -p options)

*** An error occured during the file system check
*** Dropping you to a shell; the system will reboot
*** when you leave the shell
Give root password for maintenance
(or type Control-D for normal startup):

ce odtipkam root password me takoj vrze v bash, vendar ne morem
v njim
nic delati; ce napisem recimo mc mi napise bash:
/root/.mc/tmp/mc-69: Read only file system

ce pa pritisnem Control + D mi linux avtomatsko resetira racunalnik

skratko linux pravi da ne more nc odstraniti pa da je napaka v file
system read-only

2.
pred casom je bilo govora o ceniku postavljalnih del za linux, za
katerega
naj bi vzeli vzorec pri ceniku za postavitev NT serverja. Zanima me
URL strani
na kateri je cenik za NT storitve (mau off-topic)

Hvala !

lp
Rok

Dodatne informacije o seznamu Starilist