[ LUGOS ] preverjanje vdorov

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Jul 19 19:12:17 CEST 2000

Howdy!

On Wed, 19 Jul 2000, Mitja wrote:

> 2. kake 2 tedna nazaj sem ze vprasal, kje bi lahko zvedel, s kasnimi opcijami se prevajajo posamezni
> moduli kernela, pa ni nobeden odgovoril.
> A to ne gre drugace, kot da se prebijem cez Makefile ali pa vsakic laufam make modules ?

Ne, lahko naredis drugace. Recimo, da zelis prevesti modul serial.o. Gres
v direktorij drivers/char/ in napises 'make serial.o'. Bo ze make vedel,
kaj narediti.

Vcasih je pri nekaterih sourcih na koncu naveden ukaz za prevajanje (na
primer na koncu datoteke drivers/net/tulip.c).

Kompletni spisek opcij za prevajanje pa ni enolicno dolocen, je zelo
odvisen od konfiguracije karnela (ki jo proizvedes z ukazom make config).
Zelo dvomim, da bi na alfi lahko sproduciral uporaben modul z enakimi
opcijami kot na intlu ...

Peace!
  Mkx