[ LUGOS ] problem?

Bostjan Tursic bostjant na luna.si.eu.org
Sob Jul 1 19:09:58 CEST 2000

Sat, 01 Jul 2000 ,  Bostjan Muller wrote:
>Imam "problem?". Vsakic, ko se povezem na net mi logicheck kaj kmalu pokaze, da
>se vsakic poskusa na imap port povezati nekdo kot root na radius.gcstation.net
>(208.216.88.14). ta clovek sicer nima kaj iskati na moji masini, tako ali tako
>pa imam dinamicno povezavo in ne vem kje vsakic najde moj ip - a obstaja kako
>orogje, ki skenira ravno port za imap? (kao napster varianta za napster port in
>bo in podobno)? Ali kdo ve kaj lahko naredim? Nmap mi ne pokaze kakih posebnih
>odprtih portov, niti nisem nasel kakih novih datotek na disku, tudi last in
> [...]

Pisuka a ce se kdo skonekta na imap port je to ze zate vdor v sistem al kaj?
Kam bi pol prsli ce bi se sli tkole..
Predlagam ti da zapres svoj racunalnik v zelezno skatlo in jo spravis v klet 3m
pod zemlo :))
Ali pa instaliraj windowse, tm ne bos vidu tega :))

Drugace si pa verjetno prek arnesa..
cat /var/log/daemon.log |grep radius
Jun 29 19:25:56 rttroz1 tcplog: imap2 connection attempt from radius.gcstation.net
Jun 29 20:26:50 rttroz1 tcplog: imap2 connection attempt from radius.gcstation.net
Jun 29 20:35:58 rttroz1 tcplog: imap2 connection attempt from radius.gcstation.net
Jun 29 20:44:08 rttroz1 tcplog: imap2 connection attempt from radius.gcstation.net
etc..