[ LUGOS ] Risalne table

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Pon Jul 24 19:43:10 CEST 2000

Napisati bi moral se velikost table -- tiste z veliko obcutljivostjo
imajo visjo ceno, ceprav manjso delovno povrsino.

Uporabljam Wacom ArtzII, majhna (zadnje case premajhna :-(( ),
okoli 10x12 cm delovne povrsine (A6), priklop na COM port.

Ti pa priporocam da ne kupujes najcenejsih tabel -- enostavno so
preslabe. Wacom ima v ponudbi 'low-cost' druzino Graphire, kjer dobis
brezzicno mis in pero. To je za *obcasno rabo*, ce mislis resno
uporabljati tablo, potem to ni to -- glej druzino Intuos.

Po vsej verjetnosti imajo tudi druge firme tako deljeje produkte,
malo poglej Genius, menda so dobre table tudi od firme Kurta.

b.

Dodatne informacije o seznamu Starilist