[ LUGOS ] sendmail

tJaZy rachek na kibla.org
Tor Jul 4 10:13:02 CEST 2000

On Mon, 3 Jul 2000, Borut Rozman wrote:
> ©e eno vprašanje ! kake imate izkušnje z sendmailom, ravnokar mi je
> prijatelj, kateremu smo sestavili linux box rekel, da je slišal ,da sendmail
> ni ravno najzanjeslivejši mailer, ter da ima probleme z mailom, omenjenemu
> prijateljui pa so priporočili postfix ?

Sploh nebi rekel,da je nezaneseljiv,sendmail pomojem premece najvec
el. poste na svetu,kolikor "vem",avtor sendmaila nudi komercialno
pomoc,torej,sendmail sam daje zastonj na razpolago(pod kaksno
licenco,nimam pojma),prezivlja pa se z svetovanjem,konfiguriranjem ipd.
pri kompleksnih konfiguracijah. Hude debate(kot vedno:>))) pa so ze bile
na to temo,preisci arhiv liste.

LP!

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK