[ LUGOS ] problem?

Bostjan Muller neonatus na gimp.thz.net
Sob Jul 1 16:48:05 CEST 2000

Pozdravljeni!

Imam "problem?". Vsakic, ko se povezem na net mi logicheck kaj kmalu pokaze, da
se vsakic poskusa na imap port povezati nekdo kot root na radius.gcstation.net
(208.216.88.14). ta clovek sicer nima kaj iskati na moji masini, tako ali tako
pa imam dinamicno povezavo in ne vem kje vsakic najde moj ip - a obstaja kako
orogje, ki skenira ravno port za imap? (kao napster varianta za napster port in
bo in podobno)? Ali kdo ve kaj lahko naredim? Nmap mi ne pokaze kakih posebnih
odprtih portov, niti nisem nasel kakih novih datotek na disku, tudi last in
lastlog mi ne poveta nic posebnega.

Upam, da nimam kakega resnega problema, ce pa ga ze imam upam, da bi mi kdo
znal pomagati.

Sistem je Slackware 7.0, kernel 2.2.16pre2. imap IMAP4rev1 v12.264.

Vnaprej hvala!

Bostjan
--
   Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus na gimp.thz.net, http://surf.to/NEONATUS
For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644

Dodatne informacije o seznamu Starilist