[ LUGOS ] DNS entry

Borut Rozman dj na zipp.nu
Sre Jul 12 11:12:47 CEST 2000

nekaj takega, ma sej bomo vidl an koko se bo obneslo, trenutno ni panike,
zgleda pa sem zelooo nerazumljiv...
nekaj takega sem si zamislil, domena.si alias more kazati na en drug server
ne tam kjer je primarni server, ravno tako MX zapis, rako da bi za recimo
domena.si pobiral mail na drugem IP ju.
lp Borut

-----Original Message-----
From: owner-lugos-list na www.lugos.si
[mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On Behalf Of Jernej Horvat
Sent: Tuesday, July 11, 2000 9:36 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: RE: [ LUGOS ] DNS entry

On 11 Jul 2000, at 19:06, Borut Rozman wrote:

> zgleda sem zakompliciral

ne. Samo nerazumljiv si. Povej po domače.

> rad bi imel tak  zapis na primarnem dns strežniku kateri bi MX (mail
> xchanger) in root naslov pokazal na nek drug ip

> primarni dns server dns1.nekaj.si
> domena.si            drugi.server.si

kaj domena si ? Navaden IP zapis ali MX zapis?

zapis na primarcu:

	IN	NS	primarc
	IN	MX	10	tvoj.postni.strežnik
	IN	MX	20	backup
	IN	MX	100	barf.dev.null

> to pomeni da bi se domena.si oglasala z ipjem drugi.server.si ,ravnp tako
pa
> bi MX record kazal tja.

a rabiš morda to:

domena.si	IN	A	drugi.strežnik

--
It's too bad she won't live! But then again, who does?
(Blade runner - Gaff)

Dodatne informacije o seznamu Starilist