[ LUGOS ] problem?

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Sob Jul 8 17:59:37 CEST 2000

Zivjo

Bostjan Tursic wrote:

> Drugace si pa verjetno prek arnesa..
> cat /var/log/daemon.log |grep radius
> Jun 29 19:25:56 rttroz1 tcplog: imap2 connection attempt from radius.gcstation.net
> Jun 29 20:26:50 rttroz1 tcplog: imap2 connection attempt from radius.gcstation.net
> Jun 29 20:35:58 rttroz1 tcplog: imap2 connection attempt from radius.gcstation.net
> Jun 29 20:44:08 rttroz1 tcplog: imap2 connection attempt from radius.gcstation.net
> etc..

Zanimivo, kako je nekaterim vseeno, kaj jim pise v logih... Ne recem,
da je treba biti paranoicen, menim pa, da je ze samo polnjenje log
file-ov zoprno. Logov je ze tako ali tako vedno prevec, ni treba se
nekoga, ki ti jih dan za dnem polni.

Jaz sem se oglasil zato, ker enem mojem serverju tocno dogaja isto.
Sam sem mu zaprl firewall, ker nisem imel casa za kaj drugega. Ne vem,
ali bom kaj ukrepal ali ne, so bili pa moji connecti bolj pogosti kot
pa tvoji, ko sem nazadnje delal na racunalniku. Verjetno gre samo za
kaksen narobe skonfiguriran server ali pa kaj podobnega, vsekakor pa
postaja cedalje bolj nadlezen, sploh glede na to, da skenira precej
masin. Kdo bi se pa povezoval na masino na 2 minuti, ce bi samo rad
vedel, ali tece na racunalniku imap server? Kolikor sem gledel
snortove loge niti ne poizkusi napisati username-a, ampak se takoj
odklopi.

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist