[ LUGOS ] masina

Dejan Klancar Dejan.Klancar na uni-mb.si
Pon Jul 3 22:29:28 CEST 2000

From: Domen Semolic <dodo na cb3rob.net>

> Yo,
>
> a mi lahk en pove kero kisto nej kupm...
>
> PIII(650), CELERON700, CELERON II 566?, ATHLON?
>
> Kwaj bols?
>
> help!!!
>
> hvala
>
> lp
> dodo

Zdravo!

Ja odvisno za kaj jo rabis. Ce res rabis procesorsko moc potem vsekakor K7
Athlona, ali pa PIII (>650Mhz). Ce pa rabis neko "domaco" masino potem pa se
zgleduj po PIII  650 Mhz (ceprav je ta skoraj predobra za doma), NIKAKOR pa
ne pozabi na novi AMD procesor DURON. Malo si poglej njegove performance
(neodvisni testeri) in bos videl, da izbira med Celeronom in Duronom ni
cisto nic tezka, seveda gre v prid Durona.

Lep pozdrav!

Dejan

Dodatne informacije o seznamu Starilist