[ LUGOS ] zapisi v messages

Gasper Lakota - Jericek gasper na bsnet.dhs.org
Pon Jul 24 16:05:24 CEST 2000

On Mon, 24 Jul 2000, Robert pozun wrote:

> Pred časom sem opazil, da se v datoteko /var/log/messages zapisujejo
> naslednji
> zapisi, ki si sledijo nepretrgoma.
> Ker IPX ne uporabljam, bi le to rad izklopil.
> Če ima kdo idejo kje lahko najdem HOWTO ali pa če ima idejo kaj spremeniti
> se vam zahvaljujem.

To kar se pri tebi dogaja je, da se ti nalaga IPX modul.

Ali se ti to dogaja ob boot-u? Ce se ti, potem odvisno katero distribucijo
imas. Pri debianu si v /etc/modules izbrises vrstico ki pravi:

/sbin/modprobe ipx

Pri redhat pa si v linuxconf poizkusi izklopit podporo za IPX.

Po zapisih sodec, se ti pa tole dogaja vsakih sest minut in 40 sekund.
Poglej ce imas v /etc/crontab kaksno vrstico, ki operira z IPX.

Drugace pa, ce ne bo delovalo nic od navedenega, poizkusi in napisi v
/etc/conf.modules ali /etc/modules.conf, katerikoli file pri tebi ze
obstaja:

alias ipx off

mogoce bo delovalo.

Kakorkoli ze, obvescaj o uspehih/neuspehih, pa ti bo lahko kdo se kako
drugace pomagal.

Gasper

Dodatne informacije o seznamu Starilist