[ LUGOS ] ATA-66 Abit vs. Promise

Ales Bardorfer alesb na robo.fe.uni-lj.si
Sre Jul 12 10:04:30 CEST 2000

Zivjo!

Spravil sem se kupovat disk in mi primanjkuje IDE kanalov...
Ima kdo kaksne izkusnje s PCI ATA-66 kontrolerji (ne na osnovnih
ploscah)?
Kako je kaj z driverji za Linux?

Na trziscu sem zasledil predvsem Abit-ov Hot Rod 66 in Promise Ultra66
krmilnik.

Predvsem me skrbi, da bi bil tisti Abit-ov Hot Rod 66 buggy, kot recimo
kontroler na Abit-ovi BP6 (ali je BE6?) osnovni plosci. V BP6/BE6 II je
to menda reseno, vprasanje pa je, kako se obnasa njihov standalone PCI
kontroler. Po vsej verjetnosti gre za enaki verziji kontrolerjev.
Se motim?

Po drugi strani Promise Ultra66 ponuja beta linux driver. Nad tem beta
nisem prevec navdusen... Sicer pa nisem slisal da Promise-ov ne bi
deloval.

Zanimajo me torej kateri ATA-66 krmilniki zanesljivo delujejo v Linux-u,
...preden naredim usodno napako in kupim napacnega.

Vnaprej hvala za odgovore in lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist