[ LUGOS ] Multiport serijska kartica...

LabHor claudio.derlink na email.si
Sre Jul 26 14:52:52 CEST 2000

Zdravo!

Zanimivo. Jaz pa se pravkar ukvarjam z izdelavo take kartice, s programjem in
drugimi klobasami... Klasika: vklapljanje in izklapljanje naprav, merjenje
temperature, svetlobe, upornosti idr... A si na to mislil??

Par noci sigurno ne bos spal... Sicer pa, ce hoces kupiti kartice, kontaktiraj
npr. Dewetron iz Celja, ki je zastopnik za National. Verjetno pa je cenejsa
nabava preko Interneta, kljub carini. Na netu je prodajalcev takih kartic malo
morje. Drugace pa je pri nas se vsaj pet prodajalcev, a se trenutno imen ne
spomnim...

Claudio

Dodatne informacije o seznamu Starilist