[ LUGOS ] RAM diski

Gasper Lakota - Jericek lakotnik na gw2.s-gimb.lj.edus.si
Pon Jul 3 19:43:51 CEST 2000

On Sun, 2 Jul 2000, Jani Kleindienst wrote:

> Zanime me, zakaj so v Linuxu potrebni RAM diski in ali ni to samo nepotrebna
> potrata RAM-a? Ali so mogoče potrebni za FSje kot je /proc?

kot je meni znano ramdisk uporabjajo vecinoma boot/root diskete za
instalacijo distribucij. ko se ti instalira distribucija, pa se ti
instalira kernel brez ramdisk podpore. (vsaj mislim da je tako)

ce imas instaliran kernel, kjer je podpora za ramdisk, pa ne rabis
ramdiska, nanovo prevedi kernel, brez podpore za ramdisk in stvar je
resena.

zakaj pa se uporabi ramdisk? pri boot/root disk kombinaciji se s floppy-ja
ves filesystem prenese v ramdisk, tako da lahko po potrebi menjavas floppy
in mount '/' filesystema ni vezan na floppy.

Gasper

Dodatne informacije o seznamu Starilist