[ LUGOS ] Apache ostane bindan na port 80

Zelezen E. Egon egon na homemade.net
Ned Jul 9 16:54:10 CEST 2000

> Mam probelm, ko zelim killat apache server ta osane vzadaj v sistemu in
> nemrem pognat novega serverja, ker mi ta javi da je port 80 ze v uporabi.
> Obcasno pa se tudi zgodi da ostane en apache proces se kod akitven samo da
> ima postavitven bit na D in ga nemorem killat iz procesov:
> 1360 ?        D      0:00 /usr/local/apache/bin/httpd
> V cem je tu problem. Namrec ce zelim na novo zagant apacja v obeh primerih
> ne pomaganic druga kod restet masine in se to hard reset:(
> Apachi server pa je verzije 1.3.12.
>
> Mi lahko kdo kako pomaga?

Hoj ...
z KILL -9 xxxx si poskusal ?
Dokler ga ne kilas v odzadju,totalno, razumljivo da ga ne mores pognat
znova! Vsaj po mojem ....lahko me popravite -:) !!

Kaj pa ukaz MAN KILL na tvojem PC-ju ne gre ???

lp Egon

Dodatne informacije o seznamu Starilist