[ LUGOS ] Win forever

Roman Maurer roman.maurer na hermes.si
Sre Jul 26 14:41:34 CEST 2000

Jani Kleindienst piše:

> Moti me predvsem to, da ne morem uporabljati več POP strežnikov hkrati,
> da ne morem pošte pošiljati off-line in da se mi je na Solarisu kar
> naprej sesuval.

Več strežnikov POP v Netscapu res ne moreš uporabljati, lahko pa
jih uporabljaš z zunanjim programom "getpop3" ipd., pošto pa seveda
lahko pišeš tudi off-line, jo odložiš s File/Send Later (ali
Alt+Shift+Enter v Linuxu).

Da se brskalnik Netscape občasno sesuva, in poštni program z njim,
je pa res (žalostno) dejstvo.  Vsaj podatkov pri tem ne izgublja.

Ales Casar piše:

> - Ne zna delati v tekstovnem nacinu.  Sicer dandanes vecinoma to ni
>   problem, ampak vsake toliko casa se clovek znajde v situaciji, ko
>   preprosto ne more delati kako drugace kot v tekstovnem nacinu. Ali
>   terminal ne zmore prikazati X oken ali je povezava do tvoje masine
>   preslabotna za prikazovanje Xov ali...

V vseh takšnih primerih lahko seveda uporabiš katerikoli drug bralnik.
Ker Netscape za Linux shranjuje sporočila v unixaški obliki sporočil,
jih lahko bere tudi Pine (preverjeno) in morda še kak program.

Pine pa, nasprotno, ne zna delati v grafičnem načinu in prikazati
pripetih slik.

> - Ne zna delati z normalnimi zascitami mailboxov in direktorijev z
>   mailboxi. Netscape bi to rad imel vse vprek odprto ali en kup nevarnih
>   privilegijev (sgid mail) ali vsaj kaksne nepotrebne zunanje
>   priviligirane programe.

O tem ne vem ničesar, zato ti bom verjel, da te upravičeno moti.

> Pomisli, da se ti Netscape zrusi po dveh urah pisanja nekega maila se
> preden ga uspes odposlati!

To je res težava.  Če imaš sporočilo shranjeno (le neodposlano), se ne
izgubi, a potem ga z Netscapom za Linux lahko le odpošlješ, popraviti pa
ga ne moreš več (v Windows se to da).  Kot rečeno, sam popravljam pisma
z navadnim besedilnim urejevalnikom.

> - Prevelika povezanost z browserjem. Pribrowsas na neko grdo stran,
>   zaradi katere se ti zrusi Netscape, pa se ti seveda zrusi tudi del, ki
>   skrbi za maile.

Povezanost z brkljalnikom je dvorezen meč.

> - Prevelika pozresnost. Netscape zre veliko prevec pomnilnika in
>   procesorskega casa za to, da z njim potem samo obdelujes maile.

Pih (2×500 MHz & 1 GB RAM press)!  ;-)

> - Ni ga na voljo za vse platforme, ampak samo za nekaj "izbranih", ki se
>   ljudem v Netscapu zdijo "zanimive".
> - Ni na voljo source kode.

To je bolj religiozna težava, zato je ne bom komentiral.

> Tega o deljenju map ne razumem. Lahko podrobneje opises? Morda preko
> IMAP?

Na istem disku imaš lahko bazo sporočil za Linux, ki jo z malce telovadbe
neposredno vidiš v Windows, kadar ga (in naj ta dan nikoli ne pride!)
zaženeš.

> A kateri MUA tega nima tako? Vsaj med tistimi na Unixih?

Za uporabnike OutLooka je to hud "feature", ki ga je vredno posebej
omeniti!  :-)

> Zelo verjetno, da teh pomanjkljivosti nima noben drug MUA razen
> Netscapa.

Zelo verjetno, da imajo tudi drugi bralniki kakšno pomanjkljivost
(vsak svojo).

> Sem nastel dovolj to in tojev? Si vesel? :)

Da.
--
	Pozdrav,
	  Roman