[ LUGOS ] Network Monitoring SW

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Pon Jul 3 16:45:45 CEST 2000

On Mon, Jul 03 2000, Armando KOVACIC wrote:

> na Cebitu 99 je HP imel OpenView na Linuxu ! Videl na lastne oci !

Hmm pa si preprican da je bil to NNM ? Ker HP OpenView je cela
druzina produktov, jaz vem da konkretno IT/O agent tece na Linux-u
za ostalo si pa ne bi upal trditi.

Lp, Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist