[ LUGOS ] Namestitev na notebook

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pon Jul 24 00:01:59 CEST 2000

On Sat, Aug 26, 2000 at 11:34:03PM +0200, Alen Loncaric --=={NetGhost}==-- wrote:
> Rabu bi navodila od a do z pri namestitvi linuxa na notebook 486 dx4 100mhz 20 rama 540 disk ni cdroma in ne mrezne ima samo lpt in en com port

Diskete?

Vsaj za Debian vem, da se da osnovno instalacijo (okrog 20M) spravit na
~7 disket. Potem spravis z naslednjo disketo gor custom kernel, ki se je
sposoben povezat z drugim racunalnikom preko serijskega (ppp) ali paralelnega
(plip) porta in ze lahko preneses vse svoje zadeve.
V vsakem primeru pa bos potreboval kabel. Jaz imam enega plip, ki sem ga
resnici na ljubo samo enkrat usposobil, da se je povezal z DOS kisto,
in nikoli nic drugega. Za serijski port bos potreboval t.i. null-modem
kabel. Tega nisem nikoli uporabil niti videl, zato ti ne morem povedat nic
pametnega.

> rad bi imel samo osnovno zadevo samo da bi se linux startal in da bi lahko se mal ucil z apacheem in mysql-om to je vse aja pa da bi mp3 laufu

Dosti vec kot nekaj malega ucenja na taki masini res ne bo ;-]

> a je kasen predvajalnik za konzolo da bi mp3 spilu

Joj, kar ti jih srce pozeli...mpg123, splay, amp,...
Pri notebooku je sploh vprasanje, ce je tvoja zvocna podprta. Ce po
defaultu ni, si poglej se ALSA (http://www.alsa-project.org/).

> vazno mi je samo da bi mp3-je spilu zaradi dopusta

486/100...to je skoraj spodnja meja za mp3-je. Mogoce bos (ce bos imel
sreco) moral poslusati zadeve mono... Mogoce pa sploh ne bo slo.

Borut
borut.mrak na ijs.si
A man needs a mistress, just to break the monogamy.

Dodatne informacije o seznamu Starilist