[ LUGOS ] aliases

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Ned Jul 23 23:54:11 CEST 2000

On Sun, Jul 23, 2000 at 11:04:00PM +0200, Borut Rozman wrote:
> po nesreči sem izbrisal aliases, imam pa še celovit aliases.db, ali je kaka
> možnost reverse iz .db fajla dobit nazaj source.

Seveda, tudi sendmail (oz. karkoli uporabljas) mora to zadevo nekako prebrat.

Pri meni je /etc/aliases.db v formatu Berkeley DB. Uporabi db_dump:

$ db_dump -p /etc/aliases.db >nekam

Sicer izgubis vse morebitne komentarje, ki si jih imel v /etc/aliases,
vendar lahko zadevo vsaj dobis nazaj. Mimogrede, to se ni /etc/aliases.
Lihe vrste so prvi deli (aliase), sode vrste pa ekspanzije teh aliasov,
tako nekako:

$ db_dump -p /etc/aliases.db | less
[snip]
root\00
bofh\00
postmaster\00
root\00
daemon\00
root\00
[snip]
$

Na zacetku zapisa so se neki podatki o sami datoteki ipd...

Mislim, da je spreminjanje tega v uporaben /etc/aliases dovolj trivialno,
da mi ga ni treba razlozit ;-]

db_dump je na Debianu v paketu libdb2-util.

Srecno!

Borut
borut.mrak na ijs.si
This time it will surely run.