[ LUGOS ] cene za vzdrzevanje linux masine

Jernej Horvat j na kid.kibla.org
Tor Jul 11 18:43:17 CEST 2000

On 11 Jul 2000, at 17:26, David Klasinc wrote:

> Hm, ja... Vsak te bo najprej debelo pogledal, pa ne glede na to kolk rabi ta
> server in ti rekel, da ma se druge ponudbe in jih bo pregledal. Ko bo najdu
> eno, ki je za 100 SIT cenejsa, ti bo pokazal prst... :)

A pokazal ti bo pot ali njegovo mnenje o tebi ? :>

/barf

v Sloveniji je precej podjetij, ki RABIJO sistemce "non-stop" in ne
"po potrebi".
Če prideš karkoli popravljat na eno takšno podjetje, potem moraš
popraviti še XX-stvari, ki se ne tičejo problema zaradi katerega si ti
prišel tja.
In ko sem jim Polkna sesuvajo bolj kot ponavadi, potem pač
nadgradijo strojno opremo. AMPAK hkrati s tem jim tako ali tako
na novo naložijo Polkna kar pravzaprav reši PRVOTNI problem!
In stvar dela....do naslednjič. Zakaj misliš so podjetja, ki
PRODAJAJO računalnike oz. STROJNO OPREMO tako uspešna
? In kot opažam se niti ne potrudijo da bi ta oprema delovala (Jerk-
ovšek, Koma-tron ipd...bivši prodajalci krompirja).

/barf off

Dobra rešitev v polknastem okolju je kakšen tar ali dd slike diska s
Polkni, ki jih lepo spraviš iz strežnika s pomočjo diskete na lokalni
disk. Et voila - Polkna IN računalnik spet delata. Čudež! in spet
BOFHu dvignejo urno postavko. :-]

--
Communist : one who has given up all hope of becoming a Capitalist.

Dodatne informacije o seznamu Starilist