[ LUGOS ] Posiljanje poste na nekdo@domena.org

Matevz Lipanje gr00my na hotmail.com
Ned Jul 9 13:02:30 CEST 2000

Pozdrav!

Konfiguriral sem DNS streznik (lokalni) za domeno "domena.org", tako da imam
domena.org zone file s vsebino:

<=- zacetek -=>
@       IN     	 SOA     domena.org. hostmaster.domena.org. (
			199802151       ; serial, todays date + todays serial #
			8H              	; refresh, seconds
			2H              	; retry, seconds
			1W              	; expire, seconds
			1D )            	; minimum, seconds

		NS      domena.org.            ; Inet Address of name server
		A	192.168.1.1
		MX      0 mail	             ; Primary Mail Exchanger

localhost	A	127.0.0.1

host1		A	192.168.1.1

mail		A	192.168.1.1
<=- konec =->

Vse dela v redu vendar se zatakne pri posiljanju poste na naslov
nekdo na domena.org ( posiljanje na naslov nekdo na host1.domena.org deluje ) .

Posto posiljam s "pine" in imam v setup-u sledece nastavitve:
user-domain= domena.org
smtp-server=mail.domena.org (probal sem tudi host1.domena.org)
Ce posljem posto na naslov nekdo na domena.org dobi root (postmaster)
sporocilo:

Returned mail: Local configuration error
553 mail.domena.org. config error: mail loops back to me (MX problem?)
554 <nekdo na domena.org>... Local configuration error

Kaj je narobe?

Najlepsa hvala in lep pozdrav,

     Matevz Lipanje