[ LUGOS ] DISK

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Pon Jul 3 16:34:05 CEST 2000

Hojla.

> Ali mi kdo ve povedati, kako v že inštaliran Red head dodam nov disk.
> Imam 10G disk, pa nikjer ne najdem kaj podobnega kot je add hard disk ali kaj podobnega. Opazila sem cfdisk, a mi tega diska ne vidi.

Poglej ce ti kernel ta nov disk lepo vidi:
dmesg | more
Ce ti ga potem z fdisk-om naredi particije (ce ti javi da je novi
disk recimo hdb potem: fdisk /dev/hdb) in mke2fs /dev/hdb1 ce
si dodala particijo v prvi slot.
Aha, se nekaj: poglej tudi ce ti BIOS lepo najde ta disk (na
zacetku ko se masina boot-a).

Lp, Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist