[ LUGOS ] povezava na SIOL in ISDN Pro TA

Bostjan Stupica bostjanst na siol.net
Ned Jul 9 11:41:44 CEST 2000

Hoj!

Uporabljam SuSE v6.4. Za PPP connection pa PPP v2.3.11 in WVDial v1.41 (za
connect na SiOL).
WVDial uporablja configuracijsko datoteko "/etc/wvdial.conf".
Vsebina moje datoteke "/etc/wvdial.conf" je:
---
[Dialer Defaults]
Username = username
Modem = /dev/modem
Modem Name = 3Com U.S. Robotics ISDN Pro TA
Password = x
Local IP = 10.0.1.30
Remote IP = 10.1.1.1
Modem Type = ISDN Terminal Adapter
Area Code = 0880
Phone = 32320
Force Address =
Defaultroute = yes
Init1 = ATZ
Init2 = AT*PPP=4 *A0=2 *D3=95 *D4=70
Tonline = 0
Compuserve = 0
Dial Command = ATD
Baud = 115200
Idle Seconds = 600
Auto DNS = 1
ISDN = 0
Stupid Mode = 1
---

PPP-ja jaz naceloma nisem posebej konfiguriral, ker za to poskrbi WVDial.
Edino kar sem pri PPP-ju spreminjal je to, da sem dodal datoteko
"ip-up.local", ker mi Linux racunalnik sluzi kot Internet
Getaway/Router/Whatever/....

Priporocam ti, da nastavitev AT*W=1 dodas v Init2 parameter in potem probas
vzpostaviti zvezo. Ce ne bo delovalo poizkusi se z vrednostjo AT*W=3.

Jaz tega parametra nimam navedenega (kot vidis), ker sem ga sam enkrat
vpisal na roke v Minicom-u.
Upam, da ti bo delovalo ...

Lp,
BostjanSt