[ LUGOS ] cene za vzdrzevanje linux masine

Bostjan Bubnic bostjan na kibla.org
Čet Jul 13 23:16:56 CEST 2000

Nekak se mi zdi, da ta thread uhaja iz svojih okvirjev. Iz preprostega
zastavljenega vprasanja se je vse skupaj spet sprevrglo v pljuvanje po
Windowsih in pretirano precenjevanje administracije! Predstavljam si, da
je tisti, ki je vprasanje postavil od tako izkusenih moz pricakoval jasen
odgovor, v stilu: Jaz za tako in to delo dobim toliko. Sele zatem se mi
zdi smiselno povedat, kaksen sistem administriras, vse kar pa je bilo
napisanega potem pa je cisto nesmiselno. Osebno se mi zdi cisto
nepomembno, kaksen sistem kdo administrira, ker vecina ljudi na tej zemlji
v koncni fazi dela za denar; bolj kot clovek ta thread bere (beri:
spremlja Lugos-list), bolj se mu zdi, da se ljudje ukvarjajo z Linuxom
zato, ker so zato drugacni, ker se ukvarjajo z necim, cesar povprecnezi ne
razumejo. V zameno pac to pocnejo pod ceno ali celo zastonj.

> A se jim takšna storitev tudi nudi ? Na http://www.jerovsek.si nisem
> našel tovrstne ponudbe. Comtron tega tudi ni vključeval v
> vzdrževalno pogodbo.

Ocitno so na sreco tudi podjetja, ki se znajo obnasati trzno in ne
ponujajo tistega, kar se ne prodaja. Ker sta omenjeni podjetji, ki imata
najvecji letni promet, se mi zdi, da pac vecino ljudi, ki tukaj kupujejo
racunalnike, vzdrzevalne pogodbe pac ne zanimajo. Nekak ne dvomim, da bi
jim jih bilo problem ponudit... Seveda pa smo potem spet na zacetku, ker
verjetno velika vecina od vas dvomi, da obstajajo v Sloveniji firme, ki
znajo Windowse administrirat!

Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist