[ LUGOS ] cene za vzdrzevanje linux masine

Mitja Novak mitja na velenje.cx
Tor Jul 11 15:41:45 CEST 2000

On Tue, 11 Jul 2000 12:08:54 +0200, David Klasinc said:

>  On Tue, Jul 11, 2000 at 10:43:01AM +0200, Mitja Novak wrote:
>
>  > hja drago al pa ne.
>
>  Nastavi mailer na en konkreten linewrap ;>
>
>  > Lej to je pavsal mogoce ce bo mel mal dela bo delal kdaj par urc na tedn,
>  > mesec bo dobu dober placan glede na to ka je naredu, lahka pa da si se kaj
>  > uni namislijo da naj jim njihov "admin" postori in ma kar na enkrat veliko
>
>  30kSIT na mesec, zato, da ti nekdo nardi tri userje na mesec (pa najdi mi
>  podjetje, ki rabi vsak mesec tri nove userje...) je recimo za ene 25 jurjev
>  prevec.. ;>

tisti ki je spraseval je rekel dela ne bo ravno veliko .... par userjev dotat
itd itd
mal dela je npr neki do 10h na mesec. in Ce pride ena bejba na racunalnisko
firmo pa prnese misko ko ji ne dela ji bodo zaracunal zacento uro ki je ziher
vec
k pa 5K sit. mogoc jo bo spucal zastojn mogoc ji bo reku raj kup novo za 2K.
pa dajmo to za primer da si je neki zafurala pa je treba mal poklikat .
za to ji bodo racunal zaceto uro software strokovnjaka oz hardware.
pa recimo resevanje podatkov iz diska (npr si si vse zbrisal) stane okol 40K
pa vse kar naredi mujo je da zalaufa npr lost & found od powerquesta pa pocaka
urco.
in kaj je naredil za ta denar skoraj nic.
Zakaj bi bla cena ure racunalniskega strokovnjaka (ki administrira linux)
manjsa?!!
10h x 3.000 = 30.000
ce znajo sami si naj sami nardijo.

>  > neb za 2K na mesec ob 3h vstal pa sou gledat zaka se je server sesul oz se
>  > pelal iz hvara z trajektom v split (beri 2.5h ) pa isku cyber cafe da bom
>  > lahka sou rihtat masino k jo uni pac rabijo met . torej odvisno kolk majo
>  > dela ce je dela mal se bi zmenu za placilo po urah, uro dela pa 3-5K. ce
>
>  Ce bos imel tako firmo za ihtat, ki te rabi 24h/dan potem si bos zadeve
>  porihtal tako da bojo bolj ali manj delale same od sebe in imel bos dovolj
>  denarja, da si, oz da ti firma kupi notebooka z sluzbenim GSMom in free
>  accessom na net po celem svetu, da jim lahko rihtas zadeve.

ja ziher si bom kupu notebooka z 5K na mesec a ne.
kako bom imel dovolj denarja ce pa pravis da je za 24h na dan za server rihtat
90K odlocno prevec?
ce mi oni nudijo zastojn telefon in notebooka potem z lahkoto ceno dolj spustis
in pac takrat ko si kje dalec
ti ne krijes stroskov povezave na internet iz zimbabve-ta. ce pa ne pac takrat
placas sam. more se ti pa
racunica pokrit.
To da si vedno dosegljiv in na voljo veliko stane. Osebno poznam cloveka ki
administrira unix server
(v eni	velki firmi)

Vsaka zacetna ura je 5.000 sit. za dosegljivost so pa pogoji taksni da od 7h
ter do 22h se se mu placuje 15%
njegove ure samo zato da je dosegljiv, vsak dan!
njegov odzivni cas je max 1.5h. Ob intervenciji potem pac racuna svojo delovno
uro (5000 sit)
torej ze samo to da sedi doma mu prinese VELIKO vec kot 90.000.

>  Ampak za en server rihtat 90k? Recimo, da te bo 90% strank mal debelo
>  gledalo, ce si resen al se sam norca delas... :)
Ce se stranki gre da server laufa in ce ne more brez njega, te ne bodo nic
debelo gledali.
Seveda je tle faktor koliko jim server rabi. Npr se sesuje neki in kar naenkrat
150 ljudi ne more vnasat kaj ti jaz vem
kaj v bazo..... pa ce jih stane en clovek 1000 sit bruto jih 1h ne delujocega
serverja stane 150.000 sit......
To pa ni tako malo v primerjavi koliko tebi dajo da v dolocenem casu  okvaro
popravis in da si jim dosegljiv.

>  > je dela velik se pa njim bolj splaca placat cloveka pavsalno tebi pa tudi
>  > mas saj stalni vir dohodka.
>
>  Aja, pa nauci se quotat... pardon, citirat.

a je boljs?

>  David!
>  DOS	-- Dead On Startup

Dodatne informacije o seznamu Starilist