[ LUGOS ] Network Monitoring SW

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Pon Jul 3 12:13:40 CEST 2000

On Mon, Jul 03 2000, Iztok Umek wrote:

> Iscem networking monitoring SW (lahko tudi komercialen). Trenutno se najbolj
> nagibam k HP OpenView Network Node Managerju, ker imam le s tem izkusnje.
> Sicer
> ne tece na Linuxu (na zalost). Je kaksen, ki tece na Linuxu?

Si poskusil z iptraf ? Meni je se najbolj vsec, tece na konzoli
in pokaze ves promet ki se pretaka po omrezju.

> Kaj svetujete za nadzor velikih omrezij in servisov?

HP OpenView IT/Operations ali po novem HP VantagePoint :). Agenta imas
za celo vrsto platform (Netware, OS/2, WinNT, Solaris, HP-UX,
Digital Unix, AIX, NCR Unix, SCO Unix, UnixWare, Linux, Olivetti
Unix, IRIX, SunOS).

Lp, Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist