[ LUGOS ] Win forever

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Sre Jul 26 10:17:49 CEST 2000

On Tue, 25 Jul 2000, natalia wrote:

> Glede na to da je ta lista izrecno Linux je zelo zanimivo videti da
> e-maili prihajajo zelo pogosto (prevec) iz raznih Windows-xx masin.
> Razumem newbiee. Enostavno Linux ni samo OS ampak, zame, tudi vse ostalo
> ki ga razlikuje od...........

Kar se mene tice za maile se vedno uporabljam NS 4.73 pod winsi.. iz vecih
razlogv ... kot prvo imam bazlo nekaj tisoc sporocil, ki je nocem izgubiti
(moram si vzeti cas da ugotovim kako jo prenesti pod linux), kot drugo
w95 sistem pustim pri miru, (ne instaliram nobenega sotftwara itd),
skratka ne drezam vanj, medtem ko se pri linuxu rad igram tudi z
najnovejsimi delvel kerneli itd (2.4.0-test3 currently) in ne pricakujem
da bom lahko ob vsakem trenutku zbootal v linux, saj se kaj hitro zgodi da
se moram ukvarjati z boot procesom, startanjem iz disket, ali pa celo(1x,
ceprav ne werjamem da je bil kernel kriv) s sesutjem ext2 filesystema...

No ja to je razlog da moji maili ne prihajajo z linuxa ... hmm kadar pa
pod linuxom berem maile pa uporabljam pine in to direktno na razorju
(masina na katero v bistvu mail prihaja)

have a nice day
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist