[ LUGOS ] apache, mod_ssl, php4,...

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Čet Jul 27 22:28:34 CEST 2000

On Thu, Jul 27, 2000 at 10:15:25PM +0200, rok wrote:
> problemcek je pa tak:
> Syntax error on line 238 of /usr/local/apache/conf/httpd.conf:
> Cannot load /usr/local/apache/libexec/libphp4.so into
> server: /usr/local/apache/libexec/libphp4.so: undefined symbol: uncompress
> /usr/local/apache/bin/apachectl start: httpd could not be started

Mogoce bom zdaj totalno v temo brcnu, vendar so moje izkusnje z buildanjem
apacha take:

tar -xzf apache.tar.gz
tar -xzf mod_ssl.tar.gz
tar -xzf mod_whatever.tar.gz
cd apache
./configure
cd ../mod_ssl
make po navodilih
cd ../mod_whatever
make po navodilih
cd ../apache
./configure --z-vsemi-mogocimi-opcijami --enable-module=ssl \
  --enable-module=whatever ....

Nisem se pa se cisto nic ukvarjal s php4, zato se za morebitne ze omenjene
brce v temo vnaprej opravicujem. Glede na napako pa je bolj verjetno,
da je kaj narobe z buildom php-ja.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Logic: The art of being wrong with confidence...

Dodatne informacije o seznamu Starilist