[ LUGOS ] /dev/ttyS0 ne dela :(

Bostjan Muller neonatus na gimp.thz.net
Pon Jul 31 11:33:07 CEST 2000

* On 31-07-00 at 11:14 polz na writeme.com (polz na writeme.com) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Zamenjaj kable (tudi na plati) / adapter.
> Skoraj siguren sem, da je napaka nekje tam okrog.
>
> Mogoce bi bilo fino, ce bi preveril, ce UPS in modem
> delujeta normalno. Poleg tega mora biti gpm izklopljen med
> testiranjem (no vsaj na tistem device-u).
>
> Upam, da te ocitnosti sploh kaj pomagajo.
>
> Ce to ne deluje, preveri IRQ-je.
+----and here the quote ends----+
Pozdrav!

Vse zgoraj nasteto sem preveril, celo zamenjal sem vodilo in ugotovil, da mora
biti problem v samem apaterju (9-25 pin) danes ga bom verjetno zamenjal in bom
potem videl kaksna je situacija. UPS in modem delata na /dev/ttyS1 oba brez
problemov. Le na ttyS0 so problemi.

Bostjan
--
   Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus na gimp.thz.net, http://surf.to/NEONATUS
For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644

Dodatne informacije o seznamu Starilist