[ LUGOS ] exim - problemi pri odposiljanju.

polz na writeme.com polz na writeme.com
Čet Jul 27 20:19:46 CEST 2000

Ce prejsnji mail JE prisel na listo, se opravicujem, ker
je tu se enkrat:

Odlocil sem se, da lahko zacnem uporabljati exmh.
Sedaj me tezi nekaj vprasanj:
1. kot editor uporabljam gvim. Se komu sanja, kako pod
njim dodam attachment ?
2. za sortiranje uporabljam procmail. Kako naj exmh-ju povem,
da so dolocena sporocila se neprebrana ?
3. Katere reci lahko za Tcl/Tk nastavim v .Xresources ?
Rad bi namrec totalno spremenil barve, pa tiste v FAQ niso dovolj.
4. do X displaya na svoji masini bi rad dostopal se z ene druge.
na drugi masini nimam rsh ali cesa podobnega. A obstaja kak preprost nacin,
da bi dodal tisto masino k dovoljenim prek XAuthority-ja, ker mi, ce uporabim
xhost, exim ne dela pravilno ?

To je pa ze vse. Hvala za razumevanje!

Dodatne informacije o seznamu Starilist