[ LUGOS ] Joystick

Jure Mercun jure.mercun na guest.arnes.si
Ned Jul 2 14:27:52 CEST 2000

Ahoj...

Imam en problem (kaj pa drugega) z joystickom.

modprobe joystick - dela.
modprobe joy-thrustmaster - rece:

/lib/modules/2.2.13/misc/joy-thrustmaster.o: init_module: Device or
resource busy.

insmod joy-thrustmaster pa:

/lib.....master.o: unresolved symbol js_unregister_device, js_delta,
js_time_speed, js_register_device, js_register_port, js_get_time,
js_unregister_port.

V Documantation/joystick.txt pri kernelu pise, da thrustmaster-ji ne
rabijo dodatnih parametrov.

Prebral sem cel readme, poizkusal vse zivo z joystick paketkom (moduli +
par utilityjev) in prebral vso pripadajoco dokumentacijo. HOWTOja in man
pageov namrec ni...

Kakrsno koli delo z /dev/js[0123] seveda rece No such device - ker
manjka "hardware-specific" modul - joy-thrustmaster.o

V readmeju pise da se te napake pojavijo, ce imas joy. na disablanem SB
portu. V masini imam 2 game porta:
o na SB 16 isa PnP - ne dela
o na extension kartici skupaj z drugim paralelnim portom - ne dela

V obeh primerih javi isto.

Torej - joystick je Thrustmaster X-Fighter, za porta sem pa ze napisal.
Kernel je 2.2.13.

Ima kdo kaksno idejo?

Vnaprej hvala za odgovore,

Jure