[ LUGOS ] mreza noce modema, modem noce mreze

Polz of the SBT polz na writeme.com
Tor Jul 18 00:36:21 CEST 2000

> Ko pa se konektam na net in poskusam pingat nek
> naslov mi pa rece da pinga iz
> 192.168.0.1. Ta isti IP sem nastavil za mrezno in ce ga izklopim mi mrezna
> ne bo delovala... Se pravi da mi
> /etc/resolv.conf nic ne pomaga ker mi mrezna ocitno ne dovoli pridobiti
> IP-ja...
A ti ISP dodeli isti naslov, kot ga imas na lokalni mrezi ?
Ker ce je tako, bos moral (PMSM) pac zamenjati naslove na svoji lokalni.

Sicer pa nekako sumim, da si po nesreci nastavil svoj lastni racunalnik za
gateway, ko si nastavljal lokalno mrezo. Mogoce bi ti to utegnilo delati
nekaj problemov (vendar spet nisem siguren).

Ob vzpostavitvi povezave na Inet bi moral imeti za default gateway
tistega, ki ti ga dodeli ISP. Preveri, ce je temu res tako in zopet porocaj.

Dodatne informacije o seznamu Starilist