[ LUGOS ] hdX: irq timeout...

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Jul 21 13:33:18 CEST 2000

Howdy!

On Fri, 21 Jul 2000, I wrote:

> Ce je nov, je se v garanciji. Shrani podatke nekam drugam, potem pa ga goni
> kot hudica (s kaksnim hdparmom ali s cim se bolj radikalnim) toliko da bo
> definitivno izdihnil. Potem ga poslji na servis.

Vidim, da je tale moj nasvet naletel na mnogo dojemljivih bralcev. Naj ga
se pojasnim:

kadar koli do sedaj je zacel crkovati kaksen kos zeleznine pod linuxom in
sem jo takoj reklamiral, je oni 'serviser' zeleznino pognal pod $&/%#|}
(pac necim) in po kaksni minuti izjavil, da njemu 'stvar cisto lepo
deluje'. Gre za to, da linux okvare pokaze prej kot nekateri drugi OS.
Zato je potrebno napol delujoc kos zeleznine 'uniciti' do konca (seveda
skozi dovoljene nacine uporabe), preden se ga reklamira.

V kolikor bi kos zeleznine torturo prezivel, potem pa ... prosto po
Nietzche-ju: kar ne ubije, krepi.

Peace!
  Mkx