[ LUGOS ] xfree86 4.0 in slovenska tipkovnica

Jani Kleindienst janik na comcom.si
Ned Jul 2 11:47:47 CEST 2000

> Zanima me ce je komu uspelo v xfree 4.0 nastimati slovenski keymap - meni
> namrec moj stari (uporabljan v xfree 3.3.4) deluje rahlo motece, ker za vsakim
> sumnikom/sicnikom namece se nekaj znakov npr: č˜£¹˜£š˜£¾˜£ę˜£
>
> Ima kdo kak predlog ali resitev?

Jaz sem si tipkovnico nastavil v KDE-ju (RH 6.1) enako kakor pri 3.3.4. na
hrva¹ko, oz. sem hr.kimap priredil v si.kimap. Stvar nima ne vem koliko veze z
xfree 4.0 vendar deluje (vsaj v programih, ki jih uporabljam).
Zanima pa me sledeče: xfree 4.0 baje podpira mi¹kin kole¹ček. Ali morda komu
kole¹ček deluje? S postopkom, opisanim v dokumentaciji na www.xfree.org, nisem
imel sreče.

Ajt,
Jani