[ LUGOS ] partition table

natalia nataliabatic na ve.nettuno.it
Pon Jul 31 01:58:48 CEST 2000

David Klasinc wrote:

> Ce ves kako so bile particije prej narejene, jih naredi se enkrat... Potem
> pa pozeni kak Nortonov rescue tool za particije... Vsaj tako sem jaz vcasih
> delal in je ponavadi norton najdu particijo in me vprasal, ce jo hocem spet
> uporabljat, pa sem reku ja in je bilo vse ok.
>
> Mogoce nebi bilo slabo, ce bi se najdu kak Linux aware tool, da nebi kar
> haral po disku... :)
>
> David!

Problem je da vem samo priblizno koliko MB je bila vsaka velika. Ni mi jasno ena
zadeva s cilindri, namrec med instalacijo mi mandrake pokaze kot da se win
particija zacne na 0 cilindru, fdisk in cfdisk pa da se zacne na 1 cilindru.
Bi lahko bil problem v tem?
Ko sem ocistila MBR in pognala computer se mi je pojavilo obvestilo da ne ostaja
operacijski sistem.
?????

Pozdav,
Natalija