[ LUGOS ] cene za vzdrzevanje linux masine

Mitja Novak mitja na velenje.cx
Tor Jul 11 10:43:01 CEST 2000

hja drago al pa ne.
Lej to je pavsal mogoce ce bo mel mal dela bo delal kdaj par urc na tedn, mesec
bo dobu dober placan glede na to ka je naredu, lahka pa da si se kaj uni
namislijo da naj jim njihov "admin" postori in ma kar na enkrat veliko vec
dela. torej enkrat delas mal enkrat pa velik vedno za isti dnar.
Ker ce je un admin potem bo mogu un vse delat ne sam userje dodajat. je pa res
da je cist odvisno ka delajo oni z tistim serverjem in kolk je njim pomemben.
Zdej ce ga krvavo rabijo in da mora delat ves cas brez prekinitev in da si jim
vedno na razpolago potem se pac to placa. Jaz ze neb za 2K na mesec ob 3h vstal
pa sou gledat zaka se je server sesul oz se pelal iz hvara z trajektom v split
(beri 2.5h ) pa isku cyber cafe da bom lahka  sou rihtat masino k jo uni pac
rabijo met .
torej odvisno kolk majo dela ce je dela mal se bi zmenu za placilo po urah, uro
dela pa 3-5K. ce je dela velik se pa njim bolj splaca placat cloveka pavsalno
tebi pa tudi mas saj stalni vir dohodka.

Dodatne informacije o seznamu Starilist