[ LUGOS ] Win forever

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Jul 25 21:20:08 CEST 2000

On Tue, 25 Jul 2000, Roman Maurer wrote:

> Od veliko ljudi sem slišal kritiko, da "Netscape Mail" ni tisto pravo,
> pa mi še nihče ni znal utemeljiti, zakaj pravzaprav ne oz. predlagati
> kaj boljšega.

No, ti bom jaz zdaj nastel nekaj utemeljitev, zakaj Netscape ni primeren
za obdelavo mailov:
 - Ne zna delati v tekstovnem nacinu. Sicer dandanes vecinoma to ni
   problem, ampak vsake toliko casa se clovek znajde v situaciji, ko
   preprosto ne more delati kako drugace kot v tekstovnem nacinu. Ali
   terminal ne zmore prikazati X oken ali je povezava do tvoje masine
   preslabotna za prikazovanje Xov ali...
 - Ne zna delati z normalnimi zascitami mailboxov in direktorijev z
   mailboxi. Netscape bi to rad imel vse vprek odprto ali en kup nevarnih
   privilegijev (sgid mail) ali vsaj kaksne nepotrebne zunanje
   priviligirane programe.
 - Huda nestabilnost. Sicer sem dozivel tudi ze to, da mi je Netscape
   delal dva meseca, ne da bi se zrusil, ampak ravno vceraj na primer se
   mi je hudic zrusil kaksnih desetkrat v pol ure. To seveda ni
   sprejemljivo. Pomisli, da se ti Netscape zrusi po dveh urah pisanja
   nekega maila se preden ga uspes odposlati!
 - Prevelika povezanost z browserjem. Pribrowsas na neko grdo stran,
   zaradi katere se ti zrusi Netscape, pa se ti seveda zrusi tudi del, ki
   skrbi za maile.
 - Prevelika pozresnost. Netscape zre veliko prevec pomnilnika in
   procesorskega casa za to, da z njim potem samo obdelujes maile.
 - Ni ga na voljo za vse platforme, ampak samo za nekaj "izbranih", ki se
   ljudem v Netscapu zdijo "zanimive".
 - Ni na voljo source kode.
 - ...

> Sam ga uporabljam že peto leto in sem še posebej vesel naslednjih
> odlik:
>
>  - Samostojno prepozna URL-je v besedilu, da jih lahko z enim
>    klikom odpreš ali skopiraš.

Glede na prebrano dokumentacijo naj bi to znal tudi pine. Ampak sam tega
ne uporabljam, zato ne dam ravno roke v ogenj.

>  - Obstaja za Linux in za Windows in različici znata deliti
>    mape s pošto.

Tega o deljenju map ne razumem. Lahko podrobneje opises? Morda preko IMAP?

>  - Mape so v navadnem tekstovnem formatu, kar je uporabno, če
>    želiš grepati za ključnimi besedami ali prilagoditi sporočila.

A kateri MUA tega nima tako? Vsaj med tistimi na Unixih?

>  - Različica za Linux ne zna popravljati še neodposlanih sporočil.
>    Popravljam jih pač ročno z vi.
>
>  - Naše črke pri vnosu prikaže po Latin 1.  Naslovniki jih vidijo
>    normalno, tako da sem se na to že navadil.

Zelo verjetno, da teh pomanjkljivosti nima noben drug MUA razen Netscapa.

> Nimam namena začeti svete vojne, vendar bi bil vesel, če bi se zgornji
> stavek glasil "Netscape to nikoli ni bil, KER: TO IN TO IN TO ...".

Sem nastel dovolj to in tojev? Si vesel? :)

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist