[ LUGOS ] hdX: irq timeout...

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pet Jul 21 11:26:12 CEST 2000

On Fri, Jul 21, 2000 at 11:15:34AM +0200, Metod Kozelj wrote:

> Ce je nov, je se v garanciji. Shrani podatke nekam drugam, potem pa ga goni
> kot hudica (s kaksnim hdparmom ali s cim se bolj radikalnim) toliko da bo
> definitivno izdihnil. Potem ga poslji na servis.

Meni se je nekaj takega dogajalo s sicer delujocim diskom v neki
cudni kombinaciji ata66/33 kontrolerjev/kablov/diska.

ata/66 - kabel ata66 - disk deluje
ata/33 - kabel ata33 - disk deluje
vse ostalo pa mece ven cudne errorje.
Mogoce je to to.

Mislim, da je slo za 25G IBM-ov disk, ampak nisem preprican.

Borut
borut.mrak na ijs.si
"God is big, so don't fuck with him."

Dodatne informacije o seznamu Starilist