[ LUGOS ] Win forever

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Tor Jul 25 17:59:33 CEST 2000

On Tue, Jul 25, 2000 at 05:44:42PM +0200, Stojan Rancic wrote:
> Zal podpira le vec naslovov za pobiranje poste, ne pa tudi vec cisto
> locenih accountov, kjer nastavis vse preference, od podpisa, filtrov,
> pobiranja/posiljanja poste, itd.. Mailerja, ki bi imel vse to pod
> Linuxom zal se ni.

Kot sem ti ze veckrat rekel, se samo pritozujes, vendar nicesat ne storis.
Taki osebki si zasluzijo samo ignoriranje.

Ce se bos zacel izgovarjati na to, koliko imas dela, se raje ne.
Tudi jaz imam ogromno dela, ampak se vsaj pritozujem ne. Ce pa ne bi imel
dela, in bi me kaj tako motilo, bi popravil. Oz. zimplementiral.

Kar sem napisal ni namenjeno samo Stojanu, oz. niti ni misljeno njemu
osebno, ampak vsem, ki tako govorijo. Z njim sva se o tem pac ze
pogovarjala.

Borut
borut.mrak na ijs.si
"Daddy, what does FORMATTING DRIVE C mean?"

Dodatne informacije o seznamu Starilist