[ LUGOS ] povezava na SIOL in ISDN Pro TA

David Osojnik David.Osojnik na TrendNET.SI
Sre Jul 5 09:21:56 CEST 2000

Hmmmmm... jaz sem imel priblizno enake probleme, na Arnes se mi je priklopil
brez problema nakar na SiOL nisem in nisem mogel prit dokler nisem zmansal
bps iz 115200. Probaj zmanjsati bps na cimmanj in poskusi vspostavit
povezavo. Ampak vseeno mi je delovalo z full speed! ceprav sem dolocu manjso
hitrost.

Lep Pozdrav

Dodatne informacije o seznamu Starilist