[ LUGOS ] boot

Bostjan Muller neonatus na gimp.thz.net
Ned Jul 2 03:11:24 CEST 2000

* On 02-07-00 at 03:05 Janez Vratanar (janez.vratanar na kiss.uni-lj.si) wrote:
+----Here quoted text begins----+
>    Uglavnem na prvi(na drugi mam swap particijo) particiji mam linux, na
>    4 pa win 2000(ki je nad 1024 cilindrom), treta je se zaenkrat prazna.
>    LILO imam instaliran na root particiji tko da zdej nism povozu nt
>    loaderja. In ko sm bootu v linux s Cd-jom in potem napisu: dd
>    if=/dev/hda1 bs=512 count=1 of=linux.bot. Potem sm ta fajl shranu na
>    disketo in sel v win2000(boota mi itak vedno win2000 ker je lilo na
>    root particiji). V winsih je particija kjer so instalirani g:
>
>    Potem sem linux.bot skopiru na g: in naredil datoteko boot.ini(v
>    Notepadu) in vanjo zapisal:

> [...]
+----and here the quote ends----+
Mislim, da imas problem v tem, ker se tako lilo, kot NT Boot Loader oba
zapiseta v MBR prvega diska (tako, da oba hkrati ne morata biti tam). Naredi
lilo na disketi in potem ponovi postopek z dd samo da namesto /dev/hda1 napisi
/dev/fd0 (oz kjerkoli ze imas floppy), ter nato skopiraj in poeditiraj.

PS: kaj pa se je zgodilo, ko si zagnal linux iz NT boot loader-ja?

Srecno!

Bostjan
--
   Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus na gimp.thz.net, http://surf.to/NEONATUS
For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644

Dodatne informacije o seznamu Starilist