[ LUGOS ] ATA-66 Abit vs. Promise

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Sre Jul 12 18:15:13 CEST 2000

> Po drugi strani Promise Ultra66 ponuja beta linux driver. Nad tem beta
> nisem prevec navdusen... Sicer pa nisem slisal da Promise-ov ne bi
> deloval.

Jaz imam promisov Ultra 66. Ker kerneli 2.2 serije tega ponavadi ne podpirajo,
sem patchal kernel z IDE patchem, ki sem ga nasel v
http://ftp.si.kernel.org/pub/linux/kernel/people/hedrick/

Tak kernel potem zelo lepo podpira Promise (vkljucis ga normalno, z opcijo,
ki jo patch doda v kernel config dialoge). Osebno imam na promisu en
20GB 7200RPM IBM disk in zadeva dela brez vsakrsnih problemov.

Drugace si pa se malo poglej Large-Disk-howto in ULTRA-IDE howto, ker se mi
zdi da bos tam nasel precej koristnih napotkov...

Matija
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist